Loading...
Strona główna/Kontakt i pomoc
Kontakt i pomoc2024-04-18T23:45:47+02:00

Telefon

+48 793 071 456

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00.

E-mail

kontakt@magicznyprezent.pl

Odpowiadamy na wiadomości najpóźniej następnego dnia roboczego.

Czat

Rozpocznij czat

Nasi konsultanci odpowiadają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00.

Znajdź nas w social media!

FAQ

Masz pytania? My mamy odpowiedzi!

Zgubiłem voucher. Co teraz? Czy mogę dostać duplikat?2020-11-20T18:53:46+01:00

Wystawimy Ci duplikat. Skontaktuj się z jak najszybciej z naszym Biura Obsługi Klienta, bo musimy unieważnić ważność pierwotnego vouchera. Wystawienie duplikatu nie jest możliwe tylko kiedy osoba, która w sposób nieupoważniony weszła w jego posiadanie dokona realizacji vouchera zanim Ty zgłosisz nam fakt jego zaginięcia.

Czy mogę przełożyć już raz umówiony termin?2020-11-20T18:54:04+01:00

Tak, jeśli zrobisz to wcześniej. Zmiany terminu można dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed zarezerwowanym terminem (w wyjątkowych sytuacjach wymagane jest wcześniejsze poinformowanie nas o tym, że chcesz zmienić termin – jest to opisane w szczegółach dot. rezerwacji terminu realizacji prezentu). Pamiętaj że możesz zmienić termin tylko 2 razy w całości.

Otrzymałem voucher na konkretny prezent, jak go zrealizować?2020-11-20T18:54:30+01:00

Musisz dokonać rezerwacji terminu realizacji wypełniając formularz rezerwacji na podanej stronie partnera lub telefonicznie, pod podanym numerem na voucherze. Po ustaleniu terminu realizacji finalne potwierdzenie umówionego terminu realizacji prezentu otrzymasz na podany adres e-mail lub telefonicznie.

Jak mogę zapłacić za prezent?2020-11-21T17:56:24+01:00

Oferujemy kilka form płatności. Możesz wybrać spośród następujących opcji:

  • PayU:
    • Przelewy online
    • Karta kredytowa 
    • BLIK
  • Przelewy24:
    • Przelewy online
    • Karta kredytowa 
    • BLIK
  • PayPal
  • Raty PayU
Jak zostanie mi dostarczony voucher i ile będę na niego czekać?2020-11-20T18:47:56+01:00

Do wyboru są dwie formy dostawy:

  • przesyłka kurierska (z reguły 1 dzień, max. 2 dni robocze)
  • e-mail (w formie pliku .PDF) – w ciągu 1 minuty od złożenia zamówienia (24/7 w tygodniu)

Sam określasz, gdzie zostanie dostarczona przesyłka. Możemy wysłać ją zarówno na Twój adres domowy, jak i jakikolwiek inny dowolnie przez Ciebie wybrany. Jeśli chcesz zrobić osobie magicznie Obdarowanej niespodziankę to prezent możemy dostarczyć bezpośrednio do niej.

 

Jak wygląda Voucher?2020-11-20T18:48:55+01:00

Jak podarunek na premiowym papierze. Innymi słowami: bardzo ładnie!

Jak mogę sprawdzić status przesyłki?2020-11-20T18:55:55+01:00

Będziemy informować e-mailem o każdym zmianie statusu zamówienia. Najpierw potwierdzimy fakt przyjęcia zamówienia a następnie poinformujemy o wysłaniu przesyłki. Finalny termin doręczenia przesyłki będzie zależał od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Napisz do nas

Użyj formularza, żeby wysłać wiadomość do ekipy Magicznego Prezentu.

    Go to Top