Zgubiłem voucher. Co teraz? Czy mogę dostać duplikat?
Wystawimy Ci duplikat. Skontaktuj się z jak najszybciej z naszym Biura Obsługi Klienta, bo musimy unieważnić ważność pierwotnego vouchera. Wystawienie
By admin|2020-11-20T18:53:46+01:0020 listopada, 2020|Kontakt i pomoc|
Wystawimy Ci duplikat. Skontaktuj się z jak najszybciej z naszym Biura Obsługi Klienta, bo musimy unieważnić ważność pierwotnego vouchera. Wystawienie
By admin|2020-11-20T18:54:04+01:0020 listopada, 2020|Kontakt i pomoc|
Tak, jeśli zrobisz to wcześniej. Zmiany terminu można dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed zarezerwowanym terminem (w wyjątkowych sytuacjach
By admin|2020-11-20T18:54:30+01:0020 listopada, 2020|Kontakt i pomoc|
Musisz dokonać rezerwacji terminu realizacji wypełniając formularz rezerwacji na podanej stronie partnera lub telefonicznie, pod podanym numerem na voucherze. Po
By admin|2020-11-21T17:56:24+01:0014 listopada, 2020|Kontakt i pomoc|
Oferujemy kilka form płatności. Możesz wybrać spośród następujących opcji: PayU: Przelewy online Karta kredytowa BLIK Przelewy24: Przelewy online Karta kredytowa
By admin|2020-11-20T18:47:56+01:0014 listopada, 2020|Kontakt i pomoc|
Do wyboru są dwie formy dostawy: przesyłka kurierska (z reguły 1 dzień, max. 2 dni robocze) e-mail (w formie pliku
By admin|2020-11-20T18:48:55+01:0014 listopada, 2020|Kontakt i pomoc|
Jak podarunek na premiowym papierze. Innymi słowami: bardzo ładnie!
By admin|2020-11-20T18:55:55+01:0014 listopada, 2020|Kontakt i pomoc|
Będziemy informować e-mailem o każdym zmianie statusu zamówienia. Najpierw potwierdzimy fakt przyjęcia zamówienia a następnie poinformujemy o wysłaniu przesyłki. Finalny